Mystery Guest

Mystery Guest

I can't get no satisfaction

Het is crisis. Durf jij te onderzoeken waar je wel invloed op hebt bij je klanten: van laaghangend fruit tot gemiste kansen Klanttevredenheid is de belangrijkste drijfveer voor loyaliteit van klanten. Het bieden van goede service is de manier voor bedrijven om zich te onderscheiden van hun concurrenten.
Act Inc. helpt je door actief de kwaliteit, service en dienstverlening te meten en te verbeteren en dus meer rendement uit jouw klantencontacten halen. Het actief stimuleren van interactie tussen klant en jou als opdrachtgever staat bij onze onderzoeken centraal.
De Mystery Guest gaat als 'gewone' klant naar je bedrijf en onderzoekt aan de hand van een case hoe het met de kwaliteit en service van jouw bedrijf is gesteld. Deze onderzoeksgegevens worden vervolgens verwerkt en teruggekoppeld naar jou in de vorm van een rapport, presentatie, advies of training.
De onderzoeken van Act Inc. leveren voor een organisatie zeer concrete, specifieke en gedetailleerde informatie op over de interactie tussen jouw klant en jouw organisatie.