Kies uw taal  |   Choisissez votre langue
+

Wie zijn wij

The line up

Wie zet de koffie, wie geeft de workshops, wie doet de facturen, wie neemt de telefoon op, wie haalt de klanten binnen, wie staat je te woord. NOU WIE? ...

+
+

Mentale Kracht

Motivatie

Kandidaten ervaren het "rollenspel" vaak als de grootste hindernis binnen het assessment.
Daarover wordt gepraat op feestjes, sterke verhalen ...

+
+

Het Lab

Van idee naar Concept

Het Act Inc. lab is een creatieve broedplaats voor nieuwe leerconcepten. Het zal je niet verbazen dat het hier bruist en borrelt van nieuwe idee├źn...
+
+

Gratis Workshops

Workshops

Een fijnproever weet wat hij wil. Die kiest zijn eigen "spices". Maar over smaak valt niet te twisten dus daarom voor ieder wat wils
...

+
+

Klanten

The lucky ones who's next

Wij zijn trots dat wij zo'n grote, ambitieuze, diverse en trouwe groep klanten hebben.
Ben jij de volgende?
...

+
+

Open Inschrijving

De Training

Leer zelf "acteren" van onze profs. Presenteer jezelf met impact in alle media. In de traditie van het oudste beroep ter wereld. En het is niet wat je denkt
...

+
+

Mentale Vaardigheid 1

Motivatie

Registreren van je event is 1 ding. Een aantrekkelijke en goedkope leertool maken van deze registratie is een 2e.
Camera loopt, actie!
...

+
+

Mentale Vaardigheid 2

Spanning

"Live" peilen op je bijeenkomst. Alles op, tijdens, na en over je dag direct op het scherm. "Maurice de H" eat your heart out ...

+
+

Mentale Vaardigheid 3

Concentratie

M-learning is E-learning maar dan via je mobiel. Uitdagend, verrassend en verleidelijk. Leren waar en wanneer je wilt. M-learning is zoooo 2013 ...

+
+

Mentale Vaardigheid 4

Zelfvertrouwen

Spelen doen we instinctief. "Wedstrijdjes spelen" doen we om ons te meten met anderen. En games doen we om onszelf uit te dagen. Play and Learn ...

+
+

Mentale Vaardigheid 5

Visualisatie

We zoeken, vinden, casten, leiden op, coachen en begeleiden je eigen poule met "merk" "waardige" trainingsacteurs ...

+
+

Mystery Guest

I can't get no satisfaction

Het is crisis. Durf jij te onderzoeken waar je wel invloed op hebt bij je klanten: van laaghangend fruit tot gemiste kansen ...

+
TOP